Alla inlägg under oktober 2012

Av Therese - 4 oktober 2012 19:49

Oj det blir så otroligt länge mellan raderna men jag är tacksam att se hur en del ändå kikat in.


Min otroligt härliga son fick mig både att fundera och brista ut i tyst gapskratt idag och ikväll.

Vissa saker, spelar ingen roll om det är gjorda av guld eller plast, dyra eller gratis kan spela en stor roll i en människas liv. Han fick nämligen en bil idag när vi handlade på ICA Maxi. Bärgaren från filmen Bilar som han fullkomligt älskar. Blicken är oslagbar då Mats frågar: vill du ha den här Rasmus?

Vi fick inget svar annat än:mmhmm!!

Jag kan säga att lyckan var och är stor. Han har inte släppt bilen på hela dagen och skulle prompt även sova med den! Så det fick bli så. När jag försiktigt bänder bilen från en sovande kille sätter han sig upp, rycker åt sig bilen och säger: mamma!! Bäjjaan!! Sedan lägger han sig lugnt och somnar om.


Jag har även haft många ting i mitt liv som var och en betytt väldigt mycket under en period. Fortfarande har jag en del kvar medan andra har fått nya hem.


Så vem säger att materiella ting inte kan göra dig lycklig??


Puss!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards