Alla inlägg under juni 2012

Av Therese - 6 juni 2012 20:46

.... väntar aldrig för länge kallas det ju för. Dock tycker jag att det är på tiden att mitt "goda" skall komma.

Nu är den tiden kommen.


Jag har jobbat en vecka på mitt jobb som tillsvidare anställd på 50%. Det var som den sista pusselbiten som behövde komma på plats. Nu har jag mina två livs kärlekar vid min sida i form av en underbar man och en fantastisk son. Vårt hus som väntar på makeup tar vi i den mån vi kan.


Tja.. vad kan man säga.. just nu är mitt liv kanon!


Vi har dock ett litet moln på vår soliga himmel. Rasmus skall testas nu om han är mjölkallergiker då han är väldigt lös i magen så jag hoppas att det INTE finns någon allergi. Han är ju galen i alla mjölkprodukter.. jaja vi testar i två veckor!


Ikväll väntar soffan på mig för säsongsavslutningen på Greys Anatomy och sen lockar nog sängen.

Imorgon skall jag försöka hinna baka bullar, städa och putsa fönster!


Puss puss!




Ovido - Quiz & Flashcards