Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

mammas lille kille...

Av Therese - 17 juli 2012 19:00

Har just lagt en beställning på lite kläder och utrustning åt min stora kille som i höst börjar på förskola. Hjärtat både sjunger och gråter när jag inser hur stor han har blivit. Han kommer förstås att älska alla leksaker och inte sakna mamma ett dugg medan jag blir hönsmamma nummer ett!


 

Känns fortfarande som han är så här liten ju... men som sagt snart är han 13 och tycker att morsan inte fattar nåt, sen kommer 18 års dagen då han flyttar hemifrån..


Nä.. inte åldersnoja idag inte!


puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 4 oktober 2012 19:49

Oj det blir så otroligt länge mellan raderna men jag är tacksam att se hur en del ändå kikat in. Min otroligt härliga son fick mig både att fundera och brista ut i tyst gapskratt idag och ikväll. Vissa saker, spelar ingen roll om det är gjorda...

Av Therese - 15 juli 2012 17:29

Jag har ju som bestämt ingen semester i år utan jag knegar på hela sommaren. Så är det ju när man kommer sist in på ett nytt jobb men nu tycker jag att jag vill vara ledig lite i alla fall. Jag kommer ju att jobba i princip varje helg hela långa somm...

Av Therese - 6 juni 2012 20:46

.... väntar aldrig för länge kallas det ju för. Dock tycker jag att det är på tiden att mitt "goda" skall komma. Nu är den tiden kommen.   Jag har jobbat en vecka på mitt jobb som tillsvidare anställd på 50%. Det var som den sista pusselbiten s...

Av Therese - 6 maj 2012 16:59

Har nyss ätit middag med en kille som för första gången på två dar fått i sig ett rejält mål mat. Rasmus har hostat och kraxat, snorat och gråtit. FEBER.... igen... Vi som skulle avnjuta en skön helg med min mamma blev sjukstuga istället. Men skönt...

Av Therese - 24 april 2012 20:24

Jag hade en liten herre som bestämde att sova tilk klockan halv nio i morse till mammas stora glädje. Annars brukar vi stiga upp vid halv åtta ungefär. Jag hade bestämt promenad och fika med vännen Linda men till min stora besvikelse så regnade det. ...

Ovido - Quiz & Flashcards