Alla inlägg under augusti 2011

Av Therese - 14 augusti 2011 13:14

Nu har vi börjat att fylla slänten klart men än är det mycket kvar! Stugan är vänd och elen ska kopplas ihop idag. Jag ska klippa min äng till gräsmatta och klippa ner häcken inför hösten. Vi ska mäta den blivande altanen och imorgon ska vi åka till stan för att få en ungerfärlig budget. Efter det ska vi nog riva den gamla altanen. Jag vill att allt ska bi färdigt ögonaböj men visst förstår jag att det inte går.. men det tuffar på och vi har kommit en bra bit i alla fall. Planeringen är färdig så det är handlingen som ska till!


Idag ska vi nog fara och se på när Mats lillebror spelar! Han har match i umeå vid 16.00


Jag har köpt växthus av grannarna så den ska jag snart börja monterna ner och hämta! Tur det är nära.. hihi! Så nästa år blir det massa gott i grönsaksväg!


Nu har jag en liten kille här som pockar på min uppmärksamhet genom att bita mig i benet så det är väl bäst man avslutar!


Over and out!!


Puss!

Av Therese - 11 augusti 2011 18:15

Det har precis slutat regna och solen tittar nu fram! Värmen som sommaren kommer med börjar försvinna och jag undrar om det snart blir höst...

Det senaste året har varit underbart och det har hänt oerhört mycket.


Vi har fått barn.. den underbaraste gåvan man kan tänka sig. Han skänker så mycket skratt och glädje.


Vi har gift oss. Jag har fått mannen i mitt liv.


Nu ser vi en familj i oss med en växande knodd under samma tak och delar ett hjärta!


Livet är i denna stund underbar!


Snart sänker sig höstmörkret... det ska jag dela med mina underbara två!


puss!

Ovido - Quiz & Flashcards