Alla inlägg under mars 2012

Av Therese - 16 mars 2012 20:53

Nu har två månader gått... hela min praktik är slut vilket känns galet då jag inte hunnit med. Tiden har gått så fort. Det positiva är att jag får fortsätta jobba och har redan fått ett schema de närmsta två veckorna. Så nu hoppas jag på att någon blir krasslig så jag får hoppa in på mer dagar!


En trött liten Tes sitter just nu i soffan.. Mats är på match och lilleman är lagd. Tänder spricker fram på Rasmus lite överallt nu och han har fått kindtänderna så jag förstår varför han hållit både sin mamma och pappa vaken på nätterna. Nu kan vi dock byta av varann under nätterna lite mer.


Jag har börjat få underbara vårkänslor och idag har det varit värmerekord.. Hela 14 grader. Det är ju bara  mitten av mars. Vår altan är i alla fall uppskottad och där tänkte vi spendera några timmar i solen med en kopp kaffe!

Jag hade tänkt ta ett varv med dammsugaren och göra fint här men lite skit i hörnen skadar ingen. Nej, jag strejkar och kryper längre ner i soffan och myser med filt och ett glas cola.


puss.

Ovido - Quiz & Flashcards