Alla inlägg under juli 2012

Av Therese - 17 juli 2012 19:00

Har just lagt en beställning på lite kläder och utrustning åt min stora kille som i höst börjar på förskola. Hjärtat både sjunger och gråter när jag inser hur stor han har blivit. Han kommer förstås att älska alla leksaker och inte sakna mamma ett dugg medan jag blir hönsmamma nummer ett!


 

Känns fortfarande som han är så här liten ju... men som sagt snart är han 13 och tycker att morsan inte fattar nåt, sen kommer 18 års dagen då han flyttar hemifrån..


Nä.. inte åldersnoja idag inte!


puss!

Av Therese - 15 juli 2012 17:29

Jag har ju som bestämt ingen semester i år utan jag knegar på hela sommaren. Så är det ju när man kommer sist in på ett nytt jobb men nu tycker jag att jag vill vara ledig lite i alla fall. Jag kommer ju att jobba i princip varje helg hela långa sommaren.


Nu är jag dunderförkyld igen... fattar inte att man ska bli sjuk när sommaren är här. Är det inte något man får under vinterhalvåret?

Dock är jag faktiskt ledig i hela dagar två nu.. måndag och tisdag skall vigas åt familjen! Är lite sugen om vädret är vackert att åka och bada... äta glass tex..


Vårt altanbygge som vi hoppats på skulle stå klart nu väntar än. Nu har vi pratat med min bror så då får vi ordentlig hjälp med grunden från en riktig snickare. Längtar verkligen och jag ska lägga in en före och efter bild här!


Nu står den hemmagjorda pizzan i ugnen och solen har kommit fram så nu går jag ut ett slag!


puss!

Ovido - Quiz & Flashcards