Alla inlägg under oktober 2011

Av Therese - 11 oktober 2011 19:03

om 15 dagar så blir min lilla bebbe (enligt mig) ett barn. idag har han tagit fyra steg mot mig och det blev slående klart hur stor han faktiskt har blivit.

Härefter blir min syn på honom aldrig densamma. Stora killen!! Mammas hjärta!


Nu är det snart dags för mys i soffan med make och sen blir det fotboll!


Puss!






Av Therese - 3 oktober 2011 20:46

Av många saker men de två främsta är sömn och Mats.


Sömnen först kanske hur konstigt det än låter... Rasmus har fått för sig att vakna tre-fyra gånger per natt och då hjälper inget.. varken vyssande, nappen eller föräldrar. Har man tur kan välling funka.. men jag vill ju inte mata honom med välling flera gånger per natt.

Han sover dock nu och har gjort det sen 18.45 så peppar peppar!


Mats har nog ganska precis landat i Göteborg och kommer att stanna där tills på torsdag så jag funderar nog på att åka till mamma efter mammafikat imorrn.


Men det känns alltid konstigt att sova ensam i sängen som vi delat på i 10 år.


Nu blir det lite tvätt innan sängen kallar!


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards