Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Himmel och Helvete

Av Therese - 22 november 2011 19:34

De senaste veckorna har varit otroligt lyckliga men har även inneburit enorm sorg. 

Livet kan verkligen vara orättvist och elakt. Mina tankar vandrar ofta dit och tåras så fort tanken snuddar vid ämnet. En dag hoppas jag att sorgen kan lämnas bakom även det alltid kommer att vara en del av livet och mina nästa tårar är av glädje.


Man vill så gärna hjälpa fast jag vet att det inte går.. sorgen måste långsamt få torka ut tills minnet av det endast smärtar och inte förgör. Allt man kan göra är att visa att man bryr sig och hoppas på att det lindrar lite..



Mats är i Göteborg på utbildning och kommer igen på torsdagkväll. Mamma har varit här hela dagen och har nu åkt hem.

Får se vad man roar sig med tills på torsdag.


Nu på lördag blir det att byta bänkskivor i köket.. det kommer att bli kanon.. ska även ta en tur till stan och handla lite julklappar. Det är ju inte många veckor kvar till jul.


Puss.






 
 
Ingen bild

Marielle

24 november 2011 20:58

Nämen vännen! Vad har hänt??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 4 oktober 2012 19:49

Oj det blir så otroligt länge mellan raderna men jag är tacksam att se hur en del ändå kikat in. Min otroligt härliga son fick mig både att fundera och brista ut i tyst gapskratt idag och ikväll. Vissa saker, spelar ingen roll om det är gjorda...

Av Therese - 17 juli 2012 19:00


Har just lagt en beställning på lite kläder och utrustning åt min stora kille som i höst börjar på förskola. Hjärtat både sjunger och gråter när jag inser hur stor han har blivit. Han kommer förstås att älska alla leksaker och inte sakna mamma ett du...

Av Therese - 15 juli 2012 17:29

Jag har ju som bestämt ingen semester i år utan jag knegar på hela sommaren. Så är det ju när man kommer sist in på ett nytt jobb men nu tycker jag att jag vill vara ledig lite i alla fall. Jag kommer ju att jobba i princip varje helg hela långa somm...

Av Therese - 6 juni 2012 20:46

.... väntar aldrig för länge kallas det ju för. Dock tycker jag att det är på tiden att mitt "goda" skall komma. Nu är den tiden kommen.   Jag har jobbat en vecka på mitt jobb som tillsvidare anställd på 50%. Det var som den sista pusselbiten s...

Av Therese - 6 maj 2012 16:59

Har nyss ätit middag med en kille som för första gången på två dar fått i sig ett rejält mål mat. Rasmus har hostat och kraxat, snorat och gråtit. FEBER.... igen... Vi som skulle avnjuta en skön helg med min mamma blev sjukstuga istället. Men skönt...

Ovido - Quiz & Flashcards