Alla inlägg under januari 2012

Av Therese - 22 januari 2012 18:58

Helgen har rusat fram med stormsteg och nu värdesätter man den på ett helt annat sätt än innan då man var mammaledig. Jag är faktiskt en gladare, busigare mamma när jag kommer hem då man verkligen längtat efter att stänga dörren bakom sig och höra maaammmaaa!!

Så nu imorgon börjar en ny vecka och jag tror det kommer att gå lika fort som förra veckan. Hoppas jag inte behöver praktisera i två månader utan att vi pratar igen om en månad om anställning.. men den som lever får se. Dom har då lovordat mig redan nu så jag håller tummarna!


Lillen är lagd och Mats är och kör bort lite snö men snart skall det dukas upp med lite snarra inför kvällen. Myskväll med nya avsntt av Glee och sen blir det ut med Link för att sedan krypa ner och försöka få någon form av skönhetssömn!


puss!

Av Therese - 20 januari 2012 06:53

Ja jag vet ... jag är verkligen värdelös på att uppdatera mig. All min tid nu går åt till familjen, snöskottning och vänner... på senaste tiden även mitt nya jobb!


Började igår och sitter nu på morgonkvisten med en tekopp i min hand och en smörgås på matbordet inväntandes på att klockan slår halv åtta. Då börjar min färd mot Jysk. Första dagen gick så fort och alla där är så mysiga och hjälpsamma. Jag tror jag kommer att trivas ypperligt!


Nu ska mitt så kallade babyhull bort också. Vilket jag tror är ett bra tillfälle att jobba och inte sitta hemma där kylskåpet är så nära. Beach 2012?? Ja vi hoppas på det i alla fall!


Rasmus är ni 14 månader och börjar verkligen bli stora killen. Han har börjat ljuda ord och fastän han ibland pekar på sitt mjölkglas och utbrister: bgrlyp... Dää! så börjar man smått frstå vad han menar och vilka grejer han är ute efter!


Nä nu ska teet ner och jag ska borsta tänderna!!


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards